måndag 13 september 2010

hallonsaft

Jag är förkyld. Gurkan också. Det är jobbigt när man bara vill ligga i sängen å lyssna på gamla sommarpratare och virka men istället måste ta hand om en förkyld bebis. Jag har snor i hjärnan och snor på axeln. OBS! Snoret på axeln är ej mitt. Jag känner mig lite eländig, ni vet sådär man bara känner sig när man inte duschat på tre dar, man har sunkiga mjukisbyxor och näsan vägrar sluta rinna. Men så fick jag det här i brevlådan:




Från världens bästa Maja givetvis. Så himla fint! Hon berättade för någon dag sen att hon hade köpt fina örhängen med djur på och jag sa att jag också ville ha men stönade att det skulle innebära att jag skulle behöva åka till en affär vilket jag absolut inte orkade. Och så har hon köpt till mig! Nu tog jag på mig örhängena med harar på och känner mig genast lite friskare. Ja, till och med lite piffig!

2 kommentarer:

  1. Vilken fin kompis! Och vilket fint namn du har :)
    Krya på er båda två!

    SvaraRadera
  2. Åh, vad mysigt! Klart att du genast blev lite piggare :)
    Vi har också varit förkylda. Drygt och tråkigt. Tror iofs att det är lättare att vara på jobbet än hemma då...

    SvaraRadera