tisdag 23 juni 2009

fixardagen

Idag är det fixardagen. Jag har såklart gjort en lista (är man listmänniska så är man) på allt jag ska göra.

- Tvätta
- Städa
- Packa in grejer i nya skåpen
- Diska
- Åka till coop forum och handla
- Luncha med Maja (schysst att ha lunch med en kompis på att göra-listan)
- Låna böcker till kursen i höst
- Vattna alla blommor
- Hämta ut ett paket i centrum
- Borra handtag till luckor
- Posta brev

Jag har alltså att göra idag. Anledningen till att allt måste fixas idag är att idag flyttar jag in hos mina föräldrar. Dom åker på semester och jag och Jonas bosätter oss i deras lägenhet = det blir semester för oss. Ska bli kanonväder också så kanske blir det årets första dopp i veckan? Kusin Mia och hennes dotter flyttar också in ikväll, vi kommer få en grym vecka tillsammans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar