söndag 7 juni 2009

helgen

Första lediga helgen på länge. Härligt att sova ut! I lördags var jag på Sandras fest ute i fin-norrförort vid vattnet, jag och Maja kände det lite som att vara på sightseeing. Mycket trevligt med grillning och promenad bland huset. Dock var det för kallt för bad till Majas besvikelse. Idag har jag hälsat på morfar, tog en sväng med lillasyster till Skärholmen och sen har vi ätit kompensationstårtan från city gross med Jonas familj. Mycket nöjd med grädden! Sen har vi i Gudrun-klubben varit och röstat också. Ut med slipsarna! Oj nu landade det en ballong utanför oss. Roligt att kunna titta ner på dom i ballongen, hoho!

3 kommentarer:

  1. åh på bilden ser det ut som en rosa f!-ballong! och ok, här kommer nu länken till bloggen... hjälp. http://thealivia.blogspot.com/

    SvaraRadera
  2. kanske behövdes inte länken, du kan ju liksom trycka på mitt namn. it-dyslektiker...

    SvaraRadera
  3. Åh det vore det finaste om dom använde Bennys pengar till att åka med rosa luftballonger över hela stan på valdagen.

    Jag har lagt till i favoriter, ska bli kul att läsa!

    SvaraRadera