fredag 16 juli 2010

Hejdå amning

Jag har ammat min sista amning. Motivationen till att sluta blev att jag jobbar och går upp tidigt vilket gör att det känns sjukt att jag ska behöva vara vaken på natten medan Jonas sover när han ändå kan sova halva dan. För gurkan sover till 9-10 varje morgon. Å andra sidan härjar han fram till 22-23 på kvällarna. Han har helt enkelt sommarlov och vänder på dygnet som vilken tonåring som helst. Frågan är nu bara vad som kommer hända med mina bröst. Det finns ju mjölk i dom. Å den måste väl ut? Men hur? Spännande!

1 kommentar:

  1. ja, hur går det där till? Funderade också på det idag för vi ska nog också sluta när som helst. Eller inte... kan inte bestämma mig. Kanske kommer amma morgon och kväll när jag börjar jobba. Lite. För att det är mysigt men hon klarar sig utan. Jag var ju borta i natt!

    SvaraRadera