lördag 24 april 2010

födelsedag

Hipp hurra, så var jag 25 då. Och Maja också. Vi fyller nämligen år på samma dag. Mycket praktiskt för vi kan alltid fira oss tillsammans. Igår var vi och såg Markus Krunegård på Hornstulls strand tillsammans med en trevlig skara vänner till oss. Konserten var sådär och sen blev det stopp i deras toaletter och det rann ut bajsvatten över golvet. Det låter kanske inte som en toppenkväll men det var det! Men efter bajsvattnet tyckte jag att det var dags att åka hem. Idag är jag tröttare än någonsin och ska snart gå och lägga mig.


På förfesten hemma hos Maja hade vi hemgjorda minipizzor och minikladdkaksmuffins.


Jonas och gurkan kom dit. Gurkan hade mitt senaste traderafynd på sig, nämligen en body med tårtor på (jag tyckte det kändes som en passande outfit).


På tunnelbanan på väg till strand var vi pepp och gjorde vår traditionella förväntansfullpose.


Emma tillverkade egna öronproppar av papper och saliv.

4 kommentarer:

  1. Hipp hipp hurra din lilla snärta :)

    SvaraRadera
  2. älskar bilden på emma! utstrålar verkligen PEPP.

    SvaraRadera
  3. Grattis! Vilken härlig kväll!

    SvaraRadera
  4. grymt foto från tuben! tack igen.

    SvaraRadera