torsdag 8 april 2010

sovmorgon minus sov

Varför är det alltid så att när jag måste gå upp tidigt så sover gurkan som bäst? I morse snarkades det i takt här hemma när jag gick hemifrån. Senare, flera timmar efter att jag gått upp får jag ett sms från Jonas: "Nu vaknade gurkan." Klockan tio. TIO! Varför sover han aldrig till tio med mig? Nu är det dags att sova, Jonas ska jobba lite inatt så jag får gå upp med gurkan imorgon = säkert innan sju eftersom det är jag. Apropå det har jag lånat denna bok men inte hunnit läsa så mycket vad den går ut på men den verkar helt klart spännande om än lite konstig. "Spännande" i en småbarnsförälders liv, hoho.

1 kommentar:

  1. Jag undrar hur mycket hon fick i sig av bananen egentligen. det mesta var nog på golvet och på henne själv :)

    du får recensera boken sen.

    SvaraRadera