onsdag 21 april 2010

trött

Gurkan är inne i nån slags dålig sömnperiod. Han som precis hade börjat somna helt själv vid 20-tiden bara någon låg bredvid för att sedan sova till sju på morgonen med en eller två matpauser. Nu vill han inte sova på kvällen, han sover oroligt och vaknar hela tiden. När jag tänker efter började det i samband med att han började krypa. Han vänder sig hela tiden när han sover till mage men sen börjar han typ krypa i sömnen. Detta gör att han blir jättetrött hela dagarna. Jag också för den delen. Det är väl okej om jag inte ska göra något speciellt men om jag vill ha en hjärna som kan tänka och skriva uppsats blir det värre. Det förut så säkra kortet att amma honom till sömns funkar knappt längre. Kanske ska vi ta och göra ett nytt försök med vällingen? Eller så fixar det sig själv och han sover prima bra igen snart. Kanske inatt. Mmmm... en skön natts sömn *dregel*

4 kommentarer:

  1. han kanske håller på att få tänder? :)

    SvaraRadera
  2. Ja du... jag känner med dig! :)

    SvaraRadera
  3. Säger bara... kör på vällingen, bättre än sömnmedel!

    SvaraRadera
  4. Det kommer blir samma sak när han lär sig stå och gå och...vill inte skrämmas men ;) Men välling är ju bra, de behöver mkt mer energi när de lär sig krypa.

    SvaraRadera