måndag 12 april 2010

sagan om mitt hår

Så var det bestämt. Nu är tid inbokad och klar, imorgon åker håret av. Det där med balsammetoden var ingen hit, jag gav det några veckor men det var inget för mig. Det är lite läskigt för jag ska gå till en helt ny frisör. Min förra frisör var bra men hon har börjat klippa fula frisyrer. Såhär var det: När jag hade svart hår och piercing klippte hon jättefina frisyrer. Antagligen som hon tyckte stämde med min stil i övrigt. När jag slutade färga håret och tog bort piercingen fick jag plötsligt fulare frisyrer. Inte riktigt min stil. Fast hon kanske trodde att det var min stil. Emma sa att man måste se ut som den stil man vill ha frisyren i när man går till frisören. Så imorgon ska jag ha noga utvalda kläder och till och med sminka mig (tror jag) för att få till den rätta looken på håret. Spännande!

2 kommentarer:

  1. Det stämmer nog! Jag har äntligen hittat en bra frisör som jag kan lita på. Får man se resultatet sen?

    SvaraRadera