tisdag 13 april 2010

frillan

När jag kom fram till frisören i morse hade någon försökt bryta sig in vilket gjorde att nyckeln inte längre passade. Vi kom alltså inte in. Jaha, det är alltså meningen att jag inte ska klippa mig då, tänkte jag. Men så kom låssmeden och öppnade dörren med en ascool grej så det blev klippning ändå tillslut. Jag sa min idé om hur jag ville ha det. Då sa frisören att det tyckte inte han. Och så sa han vad han tyckte och jag fattade inte hur han menade men sa okej ändå och tänkte att det blir säkert bra. Och det blev det tycker jag!


Däremot tyckte gurkan inte alls om det :-( När han fick syn på mig när jag kom hem började han störtgråta. Han tittar jättemycket på min lugg och får ledsen mun, han gillar det INTE. Jag vill ha tillbaka min mamma! skriker han då. Eller åtminstone skulle han ha skrikit det om han kunde prata. Nu tittar han mig bara i ögonen och sen på min lugg och så snyftar han lite.

6 kommentarer:

  1. men woow! supersupersuper coolt! och snyggt! jag tror att alve bara inte hajar hur han ska reagera, han kanske aldrig har sett nåt så ballt?
    vilka kläder tog du och var det avgörande?

    SvaraRadera
  2. OMG vad fiiin du blev! är det lika kort runt om?
    vill också veta mer om hur outfiten styrde!

    SvaraRadera
  3. Åh tack fina ni! Jag hade följande på mig (noga utvalt):
    - en svartvitrutig klänning
    - svarta tights
    - lila converseskor
    - svart kappa
    - lila och vit sjal
    - lite svart smink runt ögonen
    Svårt att säga om det fick någon betydelse men det hade det säkert, det var bästa klippningen på länge iaf :D

    SvaraRadera
  4. ååh!!!!! vad snyggt vad snyggt vad snyggt!

    SvaraRadera
  5. Oj så fint, passar perfekt!!!
    Lite rart att han blev ledsen - ändå :)

    SvaraRadera
  6. Det blev ju skit bra!! Var frisören bra tycker du?

    SvaraRadera