torsdag 3 juni 2010

utelek

Okej, jag har inte riktigt sommarlov än. Denna fina sommardag har jag spenderat i skolan och imorgon är det avslutningsceremoni men inte ens då är det sommarlov för nästa vecka är det opponeringar men sen! När jag kom hem lekte gurkan på tomten. Han gillar sitt nya kastrullset med tillhörande slev och stekspade. Synd att det är så kallt i skuggan, annars hade han kunnat leka naken med vatten i hinkarna, nånting säger mig att det hade varit en höjdare. Men det kommer ju varmare dar.

2 kommentarer:

  1. Sötgurkan!
    Vi bor i Enköping. Det går tåg till stockholm. För ni bor väl där?

    SvaraRadera
  2. Jag har inga önskemål direkt men utelek är ju aldrig fel! och äta måste man ju göra. Alla dagar utom följande två tisdagar kan jag. Sommaren är väldigt oplanerad :)

    SvaraRadera