måndag 31 maj 2010

mitt nya liv

Jag är nu, mitt i natten, ute ur uppsatskoman och min och Lindas c-uppsats är nu äntligen färdig. Nu ska jag lägga mig för att imorgon (eller ja, om tre timmar) klockan sex skjutsa mina föräldrar till arlanda. Därefter börjat mitt nya liv. Ja, det är sant. Senaste veckorna har ägnats alldeles för mycket åt fika, glassätande och godisfrossa, allt i uppsatskomans namn. Det hela har inte förbättrats av att min uppsatsvän är höggravid och ofta väldigt fikasugen. Men imorgon blir det andra bullar (eller ja, morötter?). Jag ska sluta fika. Åtminstone varje dag. Och jag ska ta upp träningen igen som helt har fallit bort i uppsatsyran. Det känns bra. En ny tid och ett nytt liv. Nu jävlar.

3 kommentarer:

  1. Nu har jag läst ikapp lite :) Det är så roligt. ni verkar ha det så bra och så är du så vettig!:)

    SvaraRadera
  2. Skönt med omstart, nya tider stundar! Tänkte bara säga att när vi sågs på bibblan häromdan så tänkte jag verkligen på att jag tyckte du såg så fräsch och fit ut. Jag vet att det inte är det som är grejen med det hela men det skadar ju inte att jag säger det till dig :) Ses snart i parklekarna!

    SvaraRadera