söndag 1 augusti 2010

loppisloppa

Jag har fått dille på loppisar. Det är mitt bästa! På landet tänkte jag att jag skulle fynda på olika loppisar. Man kan säga att det gick sådär. Men så igår åkte jag med Jonas föräldrar och syster till bakluckeloppisen i Täby och det var den bästa loppisen jag varit på nånsin! Alla som har möjlighet - åk dit! Gurkan fick vara med sin farmor och farfar medan jag for runt som en galning. Jag blir liksom lite stressad av att det är så mycket, jag måste ju hinna göra alla fynden innan någon annan snor dom. Tre fulla kassar senare träffar jag på någon jag känner igen. LINDA! Hon var där med sin familj. Å jag som trodde hon låg å födde barn (hon var 2 veckor + 1 dag över tiden) men inte då, hon fyndade utklädningskläder till sin dotter på loppis hon. Fast nu vet jag minsann att nu i denna stund föder hon faktiskt barn. Spännande!


Massor med kläder till gurkan för 5:- eller 10:- styck.


En söt minibondgård i trä med djur till för 30:-

2 kommentarer:

  1. gud så fint!
    ska vi inte åka dit och ställa oss någon gång? jag tänker att det är ett smidigt sätt att sälja massa saker också..!

    SvaraRadera
  2. Åhhh, skojigt! Det känns verkligen bra att fynda på loppis!

    SvaraRadera