fredag 19 mars 2010

syfredag

Jag köpte lite tyg när vi var på IKEA senast och det finns massor av tyg med fåglar på. Och jag som älskar fåglar! Ikväll var Jonas på kick-off med jobbet och gurkan somnade redan vid halv åtta så jag hade massor av tid för mig själv. Först tänkte jag slöa framför svtplay men sen kom jag på att jag kunde sy och blev jätteglad. Det är så himla roligt! Jag vill sy mer, mer, mer! Ikväll blev det två nya dreglisar i två olika modeller. Jag ska utvärdera vilken som blev bäst imorgon när gurkan har vaknat.


3 kommentarer:

  1. vad fina dom blev, du är så duktig!

    SvaraRadera
  2. den till vänster är min sovrumsgardin, den till höger min köksgardin. bra val!

    SvaraRadera
  3. Va fina! Och vilka tjusiga tyger. Verkligen!

    Själv sitter jag hemma medan solen skiner ute. Det är inte alltid roligt med småbarn (läs: när de är sjuka, vilket är typ jämt... sån otur som vi haft på sista tiden.)
    Vi hörs och ses!
    KRAM

    SvaraRadera