onsdag 10 mars 2010

hemma igen

Så var vi tillbaka! Jag känner mig aningen seg med tanke på att vi flög hela natten och jag inte sovit något så ikväll blir det till att lägga sig tidigt, hoppas det funkar trots tidsskillnaden. Allt har gått jättebra, gurkan är världens bästa bebis. Dock blev det inte så mycket utflykter som jag hade velat men det blir ju så med en femmånaders med på resan. När vi väl kom iväg på heldagsutflykt med båt slutade det hela med att jag blev sjösjuk och fick lämnas av på land innan utflykten knappt börjat. Så kan det gå. Vi har haft det riktigt slappt och skönt. Badat, ätit gott och sovit enormt mycket. Gurkan verkade trivas också men det blev lite väl varmt ibland kanske. Tur att det roligaste gurkan vet är att dricka vatten. Ur vattenflaska, ur glas, ur pappmugg, ur pipmugg, ur vinglas. Bara det är vatten i så blir gurkan lycklig. Flygresan hem gick också jättebra, han sov hela vägen. Typiskt att inte jag kunde sova då bara. Bilder kommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar