tisdag 21 juli 2009

<3

Idag har varit en av de bästa på det här året. Hela känslan på den här dagen har varit så fin. Vi har haft det så mysigt Jonas å jag. Jag har aldrig träffat en person som jag inte tröttnar på att umgås med, oftast är det ju så att efter intensivt umgänge blir man liksom lite mätt på att umgås. Men med Jonas kommer jag aldrig dit. Vi kan umgås dygnet runt i veckor och det är fortfarande lika givande, mysigt å bra. En av dom bästa sakerna med att vara ledig å på landet är eftermiddagslurarna. Idag somnade vi i soffan å jag fick kravla mig fast för soffan är smal men så somnade vi hårt kramandes och sov och sov. Bästa sömnen! Dagen avslutades med grillning och middag som avnjöts under tak i regnet. Nu tittar vi på allsång på skansen för första gången någonsin som ett frivilligt aktivt val. Jonas sjunger med, jag ska snart diska och jag känner mig väldigt nöjd med tillvaron.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar