söndag 26 juli 2009

hemma igen

Igår kväll klockan halv tolv kom vi hem. Vi satt kvar i bilen för att lyssna klart på dagens sommarvärd, Morgan Alling sjukt bra, rekommenderas varmt. Åh vi har haft det så bra på landet, skulle kunna vara där en hel sommar. Promenader, utflykter, sömn och god mat = livet! Jag känner mig helt uppladdad med kärlek också, det var skönt att få spendera en hel vecka själv med Jonas. <3 På en utflykt i Söderköping hände en märklig sak. Jag och Jonas promenerade lite planlöst längs kanalen när någon kommer springande mot oss. Maja! Hon var där med sin familj för att äta på den berömda glassrestaurangen. Jag bjöd in mig och Jonas på middag kvällen därpå när vi ändå skulle passera Nyköping på vägen hem från landet. Mycket gott och mycket nöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar