torsdag 30 juli 2009

vecka 35

Woho nu börjar bönan som innan varit skrynklig att få en fin slät hud. Borde firas! Nu står magen som högst och snart kommer den skjunka. Det är vanligt att man drömmer mycket om barnet. Som min dröm att jag kunde öppna magen med någon typ av dragkedja och tjuvtitta på bönan. Bönan tittade på mig och sa: "Hej, jag heter Rikard!". Jag blev sur och sa: "Nej det gör du INTE." och drog igen dragkedjan igen. Vilka fasoner! Tro att hen kan bestämma namn själv sådär! Annars står det mest om hur jobbigt det är i graviditeten nu, hur trött, grinig man blir. Å hur jobbigt det är att röra sig och andas och sura uppstötningar, förstoppning osv. Jag har ingenting. Barnmorskan trodde typ inte på mig när hon började fråga om diverse krämpor och jag svarade "nej inte alls" på allt. Jag är typ perfekt skapad till att vara gravid verkar det som. Hoppas jag är lika perfekt skapat till att föda barn också :S En del tror ju det finns någon typ av jobbighetskvot så om jag nu haft en så bra graviditet så kommer allt slå tillbaka till mig och jag får en helvetesförlossning. Vi får väl se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar