tisdag 17 mars 2009

adjöss byxor

Nu står jag inte ut längre! Det var några dagar sedan jag hade mina svarta jeans på mig och på dessa dagar verkar dom ha krymt en storlek. Det här blir sista dagen för deras del! Direkt när jag kommer hem ska jag trampa av mig dom innanför ytterdörren och dra på mig mjukisbyxor. Ahh, jag längtar hem. Och inte kan jag sitta och knäppa upp byxorna här på praktiken! Eller teoretiskt sätt skulle jag väl kunna det när jag ändå sitter vid datorn och skriver. Men tänk om jag glömmer knäppa dom sen när jag ska ut och fika i köket! Nej det får bli knäppta byxor i ytterligare några timmar. Jag som hade ont om byxor innan jag blev gravid men nu är det katastrof. Jag har ett par jeans nu som var för stora innan men nu är dom rätt lagom. Får se hur länge det håller i sig... Får bli leggings och kjol imorgon. Bekvämt och bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar