söndag 15 mars 2009

Hejdå vecka 15

Sista dagen i veckan 15 har spenderats hos morfar där det blev fika med Jonas och lillasyster. Med mig därifrån fick jag mormors alla gamla stickor och virknålar. Mycket bra inför alla kommande stickprojekt! Sen blev det Texas Burger i Sickla då även Simon följde med. Jag köpte lite tyg också till mina pysselprojekt. Det blir en vår i pysslandets tecken! Det verkar som att magen fick ett tillväxtryck till helgen, nu ser jag faktriskt gravid ut. Fast jag känner mig fortfarande mest fettjock. Här är från i morse = magen är tom! Nu är den ännu större efter all mat :D



Jag spänner inte ut magen på bilden, snarare försöker jag hålla in den men mina magmuskler har blivit helt konstiga. Jag har läst på och det är mina raka magmuskler som har delat på sig något som även går att känna om man ligger ner. Det gör lite ont i magmusklerna, som om någon drar i dom vilket är typ det som händer :/

2 kommentarer:

  1. åh! undrar hur stor den har hunnit bli om en vecka! :))) mycket förväntansfull!

    SvaraRadera
  2. Hihi ja, det blir en följetong! :D

    SvaraRadera