tisdag 17 mars 2009

Salsa Dance

Ja herregud. Det blev Salsa Dance som uppvärmning till styrkepasset. Jag kände mig som om jag levde på åttiotalet när jag skuttade runt i mitt vardagsrum med neddragna gardiner. Det var bara gympadräkten ala Susanne Lanefelt som fattades. Träningsinstruktören började med att säga "Då så mina små chiquitamammor" Även citat som "en liten extra krydda" och "lite sexiga rörelser med höften, är det möjligt när man är gravid? Det kan ni lita på!" sitter fastetsade i hjärnan. Dessa ljuvliga citat framfördes med en dubbad röst på svenska. I bakgrunden hör man den hurtiga amerikanska tjejen. Det var måttligt roligt och inte det minsta jobbigt så den får nog vila till senare i graviditeten då jag kanske tycker det är ansträngande att vicka lite på höften.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar