torsdag 5 mars 2009

fit mama

Jag har nätshoppat lite i träningen och hälsans tecken. Mycket nöjd! Följande har inhandlats:








Hoho alltså det är ju stor töntvarning på titeln "fit mama" men det verkar vara den som gäller på gravidhemmatränings fronten, jag har gjort research. Nu ska jag gå en hälsosam rask promenad till kungens kurva och försöka hitta lämplig träningsmatta och eventuellt även sånadär träningsband (som heter något mycket tuffare på träningsspråk). Nu blev jag tvungen att kolla upp på stadium.se vad det heter, exetube är det som eventuellt ska inhandlas mina damer och herrar. Låter fräsigt, man känner sig som en fit mama bara av att säga att man ska köpa exetube.

2 kommentarer:

  1. haha, den roliga magen. men varför känner jag igen den? har du inte redan den, glad, stark och gravid?

    SvaraRadera
  2. Hihi ja den är rolig! Jo har den men som bibblanlån, jag vill ha ett eget exemplar!

    SvaraRadera