torsdag 28 maj 2009

barnmorskebesök 2

Idag var det dags för det andra besöket hos barnmorskan. Tyvärr var hon sjuk så vi fick träffa en vikarie istället. Magmåttet var bra, vi fick lyssna på bönans hjärtljud och sen fick jag ta lite prover. Allt var bra förutom att jag tydligen inte är immun mot röda hund vilket jag borde vara. Jag kommer bli vaccinerad på BB sen efter förlossningen. Sen hade jag gått upp lite väl mycket i vikt. Hoppsan. Jag äter väldigt lite onyttigt så det måste vara att jag äter för mycket mat. Men jag är ju hungrig! Jag tror på Jonas teori, att jag äter som jag brukar men kan inte träna som jag brukar = ett överskott av energi = jag blir tjock! Jaja det är väl inte så mycket att göra, får väl vara ännu hårdare med att inte äta onyttigheter i fortsättningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar