fredag 22 maj 2009

bönans låda

Bönan har fått en egen låda i byrån i förrådet! Jag packade upp mina och Cillas gamla barnkläder också som mamma sparat. Synd att mina föräldrar inte har samma smak som jag och Jonas men nu har bönan en miljard vita små omlott-tröjor och det är ju bra. En del kläder från när mamma var liten fanns också kvar, dom var däremot stiliga! Sextiotalet och handsydda barnkläder är grejen! När jag vek ihop allt efter att Jonas insisterat på att tvätta alltihopa (vilket ledde till att jag var tvungen att gå och handla parfymfritt tvättmedel så bönan inte bli allergibarn som jag) så slog mig tanken av hur smått allting är. Är dom verkligen SÅ små att dom kan ha en sån yttepytteminitröja? Omg!

1 kommentar:

  1. Åh mönster och färger is da shit! :D

    Ha ha, alla påpekar hela tiden hur stoooor Jack är och jag tycker att han är så ytte pyyteliten ändå! Så JA, de är verkligen sådär små :)

    SvaraRadera