tisdag 12 maj 2009

magprat

Nu har jag varit tillbaka i min klass i två dagar. Det är ett tjat om min mage! Hela tiden, det är det enda folk säger. Inte hej godmorgon hur är det? utan Åhh maaageee. Höhö kan jag komma förbi här när du står här med din mage? (så tjock är jag väl inte?!) Tjatigt, jag försökter koncentrera mig på skolan men blir påmind om bebisen hela tiden å tänker på den istället. Å värre läre bli. Annars trivs jag prima med att vara tillbaka i skolan. Roligt äre! Nu ska jag fortsätta mitt projekt tömma frysen på mat. Jag blir lite stressad, hur ska jag hinna äta upp allt till flytten på fredag? Det blir till att ta stora portioner!

2 kommentarer:

  1. Du kan ju bjuda hem goda vänner på middag, så får du hjälp :)))

    SvaraRadera
  2. hehe ja hade ju varit något! men nu finns inte tid tyvärr :(

    SvaraRadera