lördag 16 maj 2009

flyttrapport

Flytten gick prima bra, bilder kommer! Vi trodde det skulle vara kaos då 15 lägenheter i samma hus fick nycklarna igår men det var förvånansvärt lugnt i hissen. Idag har jag träningsvärk och åt frukost (majas flyttgröt) på balkongen i solen. Hade svårt att somna igår och när jag vaknade så tänkt jag att klockan är säkert aslite, bäst jag ligger kvar en stund till. Efter att ha vridit mig länge och väl tänkte jag att det var lika bra att gå upp och börja packa upp. Klockar var då 04.30. Hoppsan. Så går det om det inte finns persienner, det är verkligen något vi måste fixa akut! Jonas sov dock som en gris. Jag lyckades somna om vid halv sju och sov några timmar till i alla fall med en tröja på huvudet för att inte bli bländad. Nu blire till att fortsätta packa upp!

1 kommentar:

  1. Yay! Ser fram emot att komma å kolla. Kanske vågar jag mig ut på balkongen.. :S

    Susanna

    SvaraRadera