onsdag 27 maj 2009

Bäztis

1. Vad heter hon? Maja
2. Hur gammal är hon? Som jag! 850423!
3. När träffades ni sist? I lördags
4. Vad har hon för hårfärg? Kan det kallas rågblond? Men alla tror att hon är rödhårig men det är bara fejk
5. Brukar hon färga håret? Ja sen mellanstadiet
6. Vilka färger har hon haft? Lite olika röda, sin naturliga nångång för länge sen och SVART, min personliga favorit!
7. Vad har hon för parfym? Jag tror inte hon använder parfym alls men jag har något svagt minne att hon hade hugo boss i högstadiet men det kan vara något jag hittat på.
8. Är hon galen? Inte alls.
9. Vad är erat första minne? Jag tror jag har det! Det var en musiklektion i september/oktober i sjuan då min dunjacka hade gått sönder och Maja var bekymrad över detta men jag ville helst inte prata om det för mina föräldrar skulle bli så arga.
10. Har ni många minnen ihop? oh ja
11. Vart bor hon? I en etagetvåa i hallonbergen numera utan en plågad guldfisk
12. Har ni varit utomlands tillsammans? Nä men vi har pratat länge om Tallinn eller Riga.
13. Är du avundsjuk på henne? På att hon är så smart, allmänbildad och har fått massa medelklassgrejer "gratis" som jag inte har.
14. Vad heter hennes syskon? Niklas
15. När träffades ni första gången? När vi började samma klass i sjuan.
16. Hur träffades ni? Vi blev vänner genom att bonda om the ark och hultsfredsfestivalen vi ville åka på
17. Vad går hon i för sporter? Hon simmar och går på friskis och svettis. Hon älskar dagspasset på onsdagar!
18. Vad kan hon göra på helgerna? Hon jobbar på biblioteket, går ut på klubb å umgås med vänner
19. Göra efter skolan? Jobbar på biblioteket, går på friskis eller träffar nån
21. Har ni pussats? Ja
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? Inte så ofta
23. Har hon fräknar? Jag blir osäker. Lite på sommaren tror jag, hon skulle nog vilja ha mer.
24. Har ni kollat på film någon gång? ja.
25. Har ni bråkat någon gång? Vi bråkar inte
26. Har ni sovit i samma säng? Inte vad jag minns
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? Ja!
28. Har du sett henne gråta? Ja
29. Vad gjorde du då? Lyssnade och tröstade
30. Har du sett henne vara riktigt arg? Aldrig, bara morgongrinig.
31. Har hon sett dig gråta? Oh ja
32. Vad ska ni göra i sommar? Bada!
33. Har hon svikit dig någon gång? Aldrig
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? Orkar jag inte ens tänka på
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? Såklart!
37. Älskar du henne? Ja!
38. Vad är det bästa med henne? Att hon alltid ställer upp, står vid sitt ord, är bra på att bevara hemlisar å att hon lär mig saker.
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? Ibland skulle hon behöva stå upp mer för sig själv och inte ta så mycket skit.
40. Skulle du ge henne pengar om du vann 1 miljon? Jag vet inte, mest skulle vi nog göra roliga saker ihop som kostar pengar.
41. Hur ser hennes klädstil ut? Snygg! Nu mycket höga kjolar och körsbär!
42. Vill du att hon ska kopiera detta och skriva om dig? Hon skrev först!

1 kommentar: