onsdag 6 maj 2009

kickande

Det sparkar hejvilt i magen. Senaste dagarna har det skett en stor skillnad och ibland undrar jag när bönan egentligen sover? Eller är det sparkar i sömnen? Fast det är i alla fall oftast lugnt när jag sover, det är bra. Men morgonpigg är bönan minsann! Ojoj då är det liv i magen!

Jag har vant mig vid tanken att läsa dubbla kurser nu i vår och sen läsa in två kurser i sommar. Känns rätt bra ändå, det löser sig med det obligatoriska i höst också. Jag får väl gå dit med bönan och Jonas i släptåg.

Hemma är det fullt upp med flyttkartonger överallt. Men jag är nöjd med ordningen ändå, inget slarv med packningen inte! Alla lådor måste märkas tydligt vad de innehåller med små vita klisterlappar! Och vi har redan rensat typ alla skåp å sånt redan så det är bara grejer vi behöver kvar att packa. Ska bli så spännande nästa fredag! Jag ska vara flyttledare och säga vad alla ska göra, hoho. Fast jag orkar faktiskt bära också, jag behöver ju inte ta tungaste kartongerna precis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar