söndag 24 maj 2009

Tapetsering avklarad!


Weii äntligen fick jag min älskade tapet! Idag har jag och Jonas tapetserat, vi är ett bra team. Inga missöden! Man blir ju lite nojig att klanta sig med tanke på priset. Jag är så sjukt nöjd, det blev precis så fint som jag trodde det skulle bli. Åhhh jag dör snyggdöden varje gång jag tittar på väggen. Å snygga skostället hämtade jag idag, en matchande hatthylla ska upp ovanför. Om bönan nånsin får för sig att rita på väggarna ber jag till gud att det inte blir i hallen. Var som helst, bara inte i hallen.

5 kommentarer:

  1. Vad fin! Får man önska en bild i dagsljus också?

    SvaraRadera
  2. Åh gud vad fint!

    SvaraRadera
  3. Ihhh jag vet! :D Dagsljusbild blir tyvärr inte så bra, det är inte så mycket dagsljus i vår hall :(

    SvaraRadera
  4. men är den sådär grön? eller mer blå som man såg på affärens hemsida? snöööggt iaf :)

    SvaraRadera
  5. njääe den är mer blågrön irl, ni får komma hit och inspektera, nu har vi en matchande lampa också!

    SvaraRadera