måndag 13 april 2009

149 dagar kvar

Måndagar är ju normalt en bytaveckadag men inte nu längre. Nu är det torsdagarna som gäller. Känns som jag har varit i vecka 19 i en evighet! Nu är det i alla fall under 150 dagar på babytickern. När det är 100 kvar så blir det till att fira! Och 50! Sen borde det väl vara firande var tionde dag ända fram till noll?

Dagen spenderades på ikea med majan, jag höll mig till att endast inhandla en bebissak fast jag hittade hundra fina. Det blev en sköldpadda som var en speldosa. Den skulle utgå inom kort så jag var ju tvungen att slå till! Resten får vänta, åtminstone till efter flytten om fyra veckor, bara dumt att samla på sig ännu mer grejer innan dess. Nu är det läggdags. Ska känna på magen om bönan är vaken innan jag somnar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar