torsdag 16 april 2009

cykel

Nu har jag börjat cykla den dryga milen till min praktikplats i Farsta. Det är så lurigt att cykla när man är gravid eftersom man inte får komma upp i hög puls. Jag tänker att jag tar det lugnt men märker när jag kliver av hur hög puls jag faktiskt har. Det är så svårt att ta det lugnt! Jag får väl börja använda pulsklockan när jag cyklar och ställa in den så den piper när jag får för hög puls. Buhu den kommer pipa hela tiden för man har ju högre puls generellt som gravid. Blä.

Idag fick jag en kram på praktiken av fyraåringen som jag träffade för andra gången. Jag blir så rörd! "Får man ingen kram eller?" sa han till mig när vi skulle gå. HAN TYCKER OM MIG! Å allaba du har så bra hand med barn. Yes jag kommer bli en asbra mamma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar