tisdag 16 februari 2010

dyket

Igår var det babysim igen, Jonas hade jour så han fick fota oss istället. Det är så kul att gurkan verkligen ÄLSKAR att bada. Han är inte tillräckligt stor för att fatta att han ska bada förrän han kommer ner i vattnet. Då blir han aspepp och skvätter och sprattlar hej vilt. Jag hade mjölkstockning light men badade ändå. Kanske inte det bästa, i går när jag skulle lägga mig kände jag hur febern steg och inatt hade jag massa feber men nu verkar den borta men min tutte gör ont :-( Här kommer resultatet av fotandet:


Precis uppkommen från dyket


Skvätta är det bästa!


Mysa i vattnet.


Hänga vid kanten.

2 kommentarer:

  1. Gick dyket bra då?
    Vi fick inte dyka sist. Tråkigt. Jag hoppas att vi får göra det innan kursen är slut i alla fall för vi tänkte inte gå nästa. Vi tycker inte att det ger så mycket. Men det är bra att vara igång och vi tänker att vi ska bada själva på fredag eftermiddagar efter jobbet :)

    SvaraRadera
  2. åh de här bilderna är verkligen så himla fina, ni är så glada båda två!

    SvaraRadera