söndag 21 februari 2010

stress

Ja herregud. Jag var ett vrak när jag kom hem efter skolan i fredags. Jag har förträngt att jag har tenta på tisdag och i skolan i fredags höll alla på och hetsade och jag typ jaja det där är väl inga problem. Tills jag insåg att jag inte fattade nånting om vad dom babblade om. INGENTING! Som om vi inte hade nog med grejer att fixa i helgen inför resan, skulle jag dessutom behöva plugga? OMG! Plugga på en helg! Och det har jag gjort. Jag har präntat in värdelös information jag aldrig kommer använda och som jag kommer ha glömt i samma sekund som planet lyfter på onsdag. I helgen har jag också insett vilken bra Jonas jag har. Jag visste det innan också men hade kanske glömt lite. Det är lätt hänt i småbarnstider då tiden vi spenderar bara vi två kraftigt reducerats. Vi är ett bra team och har varit effektiva och har nu läget under kontroll känns det som. (OMG igen! Prata om sitt kärleksförhållade i termer av "team"? hoho)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar