söndag 13 december 2009

lucia

Glad lucia önskar vi! Idag har det pysslats med pepparkakor och nu är huset klart. Själva ihopsättandet gick väldigt bra och bitarna passade men jag tröttnade lite när det skulle dekorera så det blev inte så snyggt kanske men nu har vi i alla fall ett pepparkakshus, mitt första faktiskt. Jag har stora planer inför kommande år, såg en så sjukt snygg skärgårdsbåt någon hade gjort. Jag tänker saltkråkan. Jag tänker skärgårdsbåt. Jag tänker rävar som smyger kring knuten och äter prickigkorvmacka.






6 kommentarer:

  1. Duktigt byggt! Och sötaste pepparkaksgubben definitivt :)!

    SvaraRadera
  2. finaste! gud vad han har lärt sig smila!
    och hallå, ekorrepepparkaka?! varifrån?

    SvaraRadera
  3. jag har alla skogens djur (nästan i alla fall!). Jag hade gjort finaste älgen också men den tappade hornen :-( Ikea!

    SvaraRadera
  4. åh det slutar inte vara fint att han ibland ser ut på pricken som jonas! och himla snygg dress.

    SvaraRadera
  5. Vad sööööt!!! :D

    Verkligen fint pepparkakshus också - det gjorde du bra!

    SvaraRadera