fredag 4 december 2009

mjölkstockning igen

Inatt fick jag mjölkstockning igen. Det var precis som förra gången att jag i princip mosade bröstet när jag sov. Det var dessutom rätt fullt på mjölk vilket resulterade i en mjölkstockning. Men nu visste jag hur jag skulle tacka det hela. Dagen inleddes med en lång varm dusch för att sedan hårtorka bröstet jättevarmt och i med fetvadd. Sen sov jag och gurkan typ hela förmiddagen på soffan. Skönt! Efter lunch kom febern ändå men jag tog reliv direkt den här gången och febern gick ner. Nu har reliven slutat verka och jag börjar känna mig lite frusen igen. Blir till att lägga sig snart. Helena med bebis kom på besök efter lunch och det var skönt med sällskap, jag var ju rätt pigg med reliven. Vi lyssnade igenom ett kasettband vi spelat in från 1997. Jag har ont i kinderna nu av allt skratt. *musik av typ westlife eller liknande spelas* "GIRLPOWER!!!! (jag och Helena skriker) När det är musik av killar kommer vi göra lite girlpoweravbrott. Men om det är tjejer som gjort musiken till exempel spice girl, all saints eller solid harmonie så kommer vi inte göra det"

Hej sålänge, nu ska jag gå och hårtorka mitt bröst igen!


Gurkan spanar in sin nya kompis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar