fredag 8 januari 2010

brevet

Brev är ett bra sätt att kommunicera. Jag har länge tänkt att jag borde skriva ett brev till gurkan som han kan få sen när han blir större. Det var på min att-göra-lista innan jag börjar skolan igen och nu är det klart. Jag har skrivit hur det känns nu, vad jag tänker om framtiden och såklart om hur fantastisk och underbar han är och hur mycket jag älskar honom. Jag har tänkt att han ska få det någon gång i tonåren, en tid som för många är jobbig. Det står också att han kan säga allt till mig och, mitt bästa tips: skriv ett brev om du inte vill/vågar prata om något jobbigt. Mycket nöjd med att brevet äntligen blev skrivet, det blir annars lätt en sån grej jag tänker att jag ska göra men som aldrig blir av.

2 kommentarer:

  1. Åh vad fint och vilken rolig idé! Min kompis startade ett mailkonto i sins sons namn som hon skickar mail till då och då. Han ska få lösenord och användarnamn av henne när han fyller 18 :)

    SvaraRadera