tisdag 5 januari 2010

min tid

Min träning går prima bra. Jag joggar och går på olika träningspass och jag ska snart boka in en tid med en personlig tränare för att komma igång med styrketräningen. Pepp! Det är intressant hur synen på träning förändras. Jag har visserligen senaste åren tyckt om att träna men sen jag fick barn är det ändå annorlunda. Träningen blir även min tid för mig själv. Jag joggar och lyssnar på musik och kopplar helt bort och släpper ansvaret för gurkan. Jag njuter av träningen på ett helt nytt sätt och jag är bättre på ett pressa mig nu då jag vet att det (ibland) kan vara svårt att få in träningstillfällena, bäst att passa på att ta i ordentligt då alltså. Bra träningspepp det här med barn!

1 kommentar:

  1. Låter hur bra som helst! Jag sprang 4 gånger sen blev jag sjuk och har inte blivit helt frisk än :(
    Men jag längtar så! Och om några veckor börjar min ashtangayogakurs. Så skönt!

    SvaraRadera