fredag 22 januari 2010

Min första skolvecka avklarad. Jag känner mig helt slut, mest tror jag för att jag måste gå upp innan gurkan vaknar på morgonen. Oftast sover vi till nångång mellan 8 och 9.30 på morgonen i vanliga fall så det blir ju ett bortfall på några timmar. Men i säng kommer jag redan vid nio men gurkan är uppe och härjar med pappa till halv elva minst. Då sover jag gott tills dom kommer in till mig i sovrummet, kvällsamning (för min del ofta sovandes) och sen däckar vi allihop. Orkade inte gå på Let's dance-kvällen hos Sandra heller. Blir till att gå över till Jonas föräldrar och låna deras tv (våran gick sönder på julafton till Kalle Anka) så jag åtminstone får se Gudrun dansa. Åh heja gudrun!

1 kommentar:

  1. Jag har sytt några deggellappar på prov :)
    Men ingen i fint tyg men jag har på en gång.

    SvaraRadera