måndag 31 augusti 2009

inte långt kvar

Känns konstigt att det snart är dax. Det är skönt att jag fortfarande sover så bra på nätterna, jag kan sova nio timmar i sträck utan å vakna. Känner mig utvilad och det kan ju behövas. Idag kände jag av vad jag tror är mina fogar i höfterna för första gången. Det gjorde inte ont men det kändes lite som man tänker sig att det ska göra när fogarna blivit lite mjukare. Hoppas det inte blir mer så jag får ont å inte kan gå, då kommer jag bli så uttråkad. Fast som Jonas sa, jag får ju vara nöjd ändå även om jag skulle få vidrig foglossning, det är ju inte långt kvar så då får jag stå ut. Sant. Idag inhandlade jag det sista på inköpslistan till bönan - en flaskvärmare. Nu är det bara att packa väskan till BB som är kvar men det lär vi ju ha tid att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar