onsdag 9 september 2009

090909

Jaha så var det 090909 då som vi väntat på i nio månader. Och ingen böna på gång. Det känns ändå helt okej, det är ju inte så mycket man kan göra ändå, bönan kommer när bönan kommer.Och sen mår jag ju så bra så det är inte som att jag lider så mycket. Och det är rätt skönt att ha skolan att gå till nu faktiskt. Men idag var jag nå sjukt trött när jag kom hem, har legat i sängen och kollat på svt play hela eftermiddagen. Jag gick ju upp kvart över sex i morse, det tidigaste jag gått upp på jag vet inte hur länge. Ikväll blir det sova tidigt. Det känns viktigt att vara utvilad hela tiden eftersom man inte vet när det hela sätter igång. Gäsp.

2 kommentarer:

  1. Men snart, snart! :)
    Jag ska skriva en förlossnigsberättelse. Får se om jag hinner lägga ut det innan det är dags för dig. Profylaxandning och tens funkade jättebra för mig. Speciellt anding och avslappning. Eller framförallt inställningen att smärta och lidande inte är samma sak! :)

    SvaraRadera
  2. Oh spännande! :) Och bra inställning, så skönt att höra att allt gick bra :)

    SvaraRadera