tisdag 8 september 2009

bråttom!

Nu är det bråttom om det ska bli nå 090909, framförallt om det ska bli 09.09 på morgonen. Men jag känner ingenting så det är nog bara att ge upp den fina sifferdrömmen. Jag är dessutom ganska säker på att bönan inte låg som hen skulle i morse. Magen hade en konstig form och det kändes som att bönan låg som en form av en kanelbulle typ. Och när jag kände efter där huvudet brukar vara va det alldeles mjukt. Bönan kanske tog sig en sista simtur innan fixeringen? Nu känns det som att huvudet är på plats igen i alla fall. Märkligt. Barnmorskan får känna efter ordentligt på torsdag.

Nu är det mesta på min attgöralistainnanbönankommer avklarade. Jag har sagt hejdå till sommar på Håkankonserten och hemtentan är nu färdigskriven. Så jäkla skönt. Nu är det bara att lämna in bilen på rekond imorgonbitti samt hämta den på torsdag som är kvar på min lista. Så på fredag vore ju bra om bönan ville komma ut. På fredag kväll när Jonas kommit hem. Ja det blir bra, så bestämmer vi! Bokat!

2 kommentarer:

  1. men hallå! det är väl klart att bönan inte tänker komma ut imorgon om du fortfarande har saker kvar på att-göra-listan!! du målvisualiserar ju inte, lämna in bilen på stört så kommer bönan på utsatt tid!

    SvaraRadera
  2. Buhu allt är mitt fel! Men om den teorin stämmer så borde ju bönan komma på fredag.

    SvaraRadera