måndag 14 september 2009

planer för dagen

Helgen gick rätt bra i väntans tider. Det är så skönt när Jonas är ledig, det blir mindre ensamtid då. Men nu har han cyklat iväg till jobbet och jag sitter återigen vid datorn. Ibland går jag ut i badrummet och tittar på magen i spegeln. Den är så stor. Och den har blivit så hård. Bönans rumpa känns jättestor. Eller hela bönan känns jättestor! Jag har fått låna Ally Mcbeal-boxen av Niklas. Det kommer bli min räddning! Och Portia de Rossi är den snyggaste kändisen jag vet! Jag skulle kunna titta på serien bara för att få se henne. Men idag ska jag hänga med svärmor Gunilla. Blir långpromenad med hundarna, fixa nya låshus till handtagen i deras lägenhet, kanske åka en sväng med grejer till Stadsmissionen. Hoppas dagen går fort så Jonas kommer hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar