tisdag 15 september 2009

rapport vecka 40+5

Idag har har jag vilat hela dagen i hopp om att förkylningen skulle bli bättre. Det blev den! Tack mitt superimmunförsvar, alla symptom är borta, nu är jag bara trött. Hoppas bara det håller i sig, ska faktiskt sova i t-shirt inatt för att inte bli kall och sen inte ha fönstret vidöppet. Jag får väl svettas ihjäl istället, men bättre än att bli sjuk. Jag har mest kollat på Ally McBeal idag. Och läst. Sims 2 var roligt att spela i en halvtimme ungefär. Hela dan gick mest ut på att vänta på att Jonas skulle komma hem. Ajuste, sen hade jag ett bråk med försäkringskassan som man kan bli riktigt upprörd över. Vilken jävla skitorganisation det är alltså, jag fattar inte hur dom lyckas vara så inkompetenta och inte ha koll på vad de själva gör och inte gör. Suck. Kvällen avslutades med en kvällspromenad, OBS! Med jacka! (Jonas tvingade mig). Nu hänger vi i vardagsrummet och är glada över att det är mörkt så vi kan ha tända ljus. Och så lyssnar vi på musik i våra nya högtalare. Nöjda.

1 kommentar: