onsdag 16 september 2009

jättemagen

Hoho den slutar aldrig växa! Kom ut unge snart så jag slipper föda fram en femkilosbebis!



Hemma från skolan idag med, var svullen och hade ont i halsen när jag vaknade så jag tänkte det var bäst att vila idag också. När man är hemma och inte har någotsomhelst man måste göra blir varje liten sak ett projekt. Som att duscha. Normalt är det något jag bara gör på morgonen innan frukost men en dag som denna blir det en aktivitet. Andra projekt jag haft under dagen:
- Diska
- Gå ner till soprummet med återvinning
- Sortera den rena tvätten
- Gå till den tyska närbutiken och köpa bröd på extrapris
- Ladda ner lite cool musik till förlossningen

Jag har alltså haft en intensiv dag, fyllt med spännande projekt! Inte konstigt att jag börjar bli trött, kanske gjort mig förtjänt av en eftermiddagslur?

2 kommentarer:

  1. ooh du har blivit en sann pensionär! men de tenderar ju också att göra ett ärende om dagen, typ "idag ska jag gå till banken".

    Jag hejar på er! :)

    SvaraRadera
  2. Sen blir det ett stort projekt att komma utanför ytterdörren :) Så fin du är!

    SvaraRadera