tisdag 15 september 2009

sjuk

Fan också. Förkylningen blev inte bättre utan sämre. Svårt det där med kyla också, vi har kanske 16 grader i sovrummet och jag sover utan täcke vilket säkert inte är så bra, jag blir kall om ryggen osv. Men stänger jag fönstret eller har täcke på mig kan jag inte sova alls. Och det är bara på natten, på morgonen kan jag sova bra oavsett temperatur. Märkligt. Jag tänker stanna hemma från skolan idag. Synd, vi har seminarium om barnet i den sociala barnavården. Hade velat vara med på det och även om jag skulle orka så känns det dumt att komma hem helt slut i eftermiddag ifall förlossningen skulle starta idag. Fast nu hoppas jag att jag hinner bli frisk först, förlossningen kan starta till helgen när jag är pigg igen. Ja, så bestämmer vi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar