onsdag 16 september 2009

rapport vecka 40+6

En vecka över tiden och alltså max en vecka kvar. Jag har tagit det lugnt och har precis ätit värsta helgmiddagen med Jonas fast det bara är onsdag. Det blev quornfiléer och potatisgratäng. Gott! Jag har haft några värkar nu under kvällen, säkert nån form av förvärkar. Svårt när man inte vet hur det känns. Vi ska hur som helst gå och lägga oss nu för att vara utvilade ifall det är något på gång. Håller tummarna för det, det vore skönt att ha det avklarat som Jonas just uttryckte det. Och det är sant, det är jobbigt att bara vänta och inte veta när det är dags. Vi får se om det hänt nåt mer tills imorgon men hoppas inte på för mycket. Natti natti!

9 kommentarer:

  1. Åh shit, såg precis er twitter! Lycka till nu, snart är hen här! GUD så SPÄNNANDE!!!

    SvaraRadera
  2. Lycka till nu! När jag kommer hem från Österrike på söndag har ni garanterat er lilla på rätt sida magen! Kram!

    SvaraRadera
  3. Ååååh, vad spännande!!! Lycka till och kram!!!!

    SvaraRadera
  4. Vad spännande!! Nu är det på gång. Ska bli så kul att höra hur det går.

    SvaraRadera
  5. Jag instämmer med övriga, åååhhh vad spännande!! Lycka till med allt! Stor kram!! /Linda (Hedlund)

    SvaraRadera
  6. Spännande att följa er med Twitter. Nu är det verkligen inte mycket kvar. Eller så är knytet redan ute! :) Åh jag blir nästan avis! Skulle göra det igen, när som helst!!

    Men min lilla plutta ligger bredvid mig i soffan och sover. Och det är stora grejer det med!

    Ska bli kul att få höra hur du upplevde det sen.

    SvaraRadera
  7. GRATTIS till bebis! Vilket jäkla superjobb av er! Sov, ät och njut av er superprestation! Kram kram!

    SvaraRadera
  8. Stort grattis till er!!!

    SvaraRadera
  9. GRATTIS till lilla killen!!!! Hoppas att hela familjen mår bra! Njut nu riktigt ordentligt av denna första underbara tid! :)

    Massor av kramar!!!

    SvaraRadera