söndag 27 september 2009

bärsjal


Igår övade vi på att knyta bärsjalen. Rätt knepigt men det är väl en träningssak. A verkade trivas prima i sjalen, nära och mysigt.

Senaste dagarna har vi gjort så att Jonas går upp med A på morgonen och flaskmatar honom så jag får sova mer än två timmar i sträck. Mycket skönt! Men det kommer ju bara funka så länge Jonas är hemma men förhoppningsvis äter A lite mer sällan då, fast man vet ju inte. Nu äter han mest hela tiden fast det verkar som att han börjar fatta grejen med mörkt = natt. Jag tänder inte lampan när jag nattammar och då brukar han somna om direkt sen. Nu sover han gott på golvet i vardagsrummet och jag ska passa på att skriva klart restuppgifterna jag fick för att jag var borta från examinationstillfällena på senaste kursen. Jag har säkert minst en timme på mig så det borde jag hinna klart. Jag blir så effektiv nu när jag har barn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar