onsdag 2 september 2009

en vecka kvar

Så var det en vecka kvar till datumet. Det är konstigt att man får ett datum egentligen när det bara är 5 % eller vad det är som föder på den dagen. Om det är +/- 2 veckor borde man få ett tidsspann av dagar istället. Igår började jag och Jonas packa väskan till BB lite smått. Känns bra, det är nog lite lugnande att den är klar ifall att förlossningen skulle starta snart, annars skulle jag få panik, jag är totalt inställd på att inte föda än. Det är en del saker jag måste fixa först innan bönan kan komma.
- Skriva klart min hemtenta
- Gå på Håkan Hellström på fredag och säga hejdå till sommaren
- Lämna in och hämta bilen på rekond nästa vecka
Sen är jag redo!
Jag känner mig förresten gravid på riktigt för första gången den här graviditeten. Jag börjar bli mer trött, känner mig konstig i fogarna och jag måste vila då och då. Känns mycket märkligt, haha.

3 kommentarer:

  1. Ja, nu börjar det närma sig. Du kanske föder före mig! :)

    SvaraRadera
  2. Jag uppdaterar den andra bloggen oftare, så kolla där om du är nyfiken :)

    SvaraRadera